Na stronie www.pgedystrybucja.pl dostępna jest już do pobrania pomocna aplikacja służąca poprawie komunikacji z Odbiorcami.
Za pośrednictwem aplikacji można korzystać z następujących usług:
- Aktywacja newsletter-a;
- Przyjęcie zgłoszenia w jednej z dostępnych kategorii zgłoszeń (w tym informowanie Użytkownika o przyjęciu/zarejestrowaniu zgłoszenia).
- Informacje o zmianach w statusie zgłoszenia;
- Informacje o przywróceniu zasilania i/lub zakończeniu procedowania zgłoszenia;
- Informacje o zmianach w Aplikacji i/lub Regulaminie
- Inne powiadomienia lub komunikaty istotne dla Użytkownika związane z usługami realizowanymi przez PGE Dystrybucja S.A.
Za pośrednictwem aplikacji można dokonać zgłoszenia w zakresie:
- Przerwy w dostawie energii elektrycznej – częściowego lub całkowitego braku zasilania
- Oświetlenia ulicznego, w zakresie którego PGE Dystrybucja S.A. jest właścicielem majątku oświetleniowego lub działa na zlecenie na podstawie zawartej umowy.
Aplikacja nie jest przeznaczona do przekazywania zgłoszeń z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia. W celu dokonania zgłoszenia z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia należy się każdorazowo kontaktować pod numerem 991, a w przypadku niedostępności z ogólnopolskim nr 112.
Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Użytkownik Aplikacji może ponosić koszty połączenia internetowego zgodnie z taryfą swojego Operatora telefonii komórkowej.