Szanowni Mieszkańcy Powiatu Radomszczańskiego
Mimo wzrostu zachorowań związanych z kolejną falą pandemii COVID-19 oraz przejścia na pracę zdalną przez część kadry urzędniczej Starostwo Powiatowe w Radomsku zapewnia ciągłość obsługi klientów.
Mając na względzie zasady bezpieczeństwa, w trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i pracowników, nie chcąc dopuścić do paraliżu urzędu, prosimy o ograniczenie wizyt w starostwie oraz - o ile to możliwe - o wykorzystywanie przy załatwianiu spraw drogi mailowej, listowej oraz telefonicznej.
Podczas wizyty w urzędzie uprzejmie prosimy o przestrzeganie obowiązujących zasad sanitarnych:
- dezynfekcji rąk,
- prawidłowego zasłaniania nosa i ust maseczką,
- zachowania nakazanego dystansu.
Informujemy także, że urząd funkcjonuje według zasady: jedna osoba załatwiająca sprawę na jedno stanowisko obsługi.
Prosimy pamiętać, o tym, że w Referacie Rejestracji Pojazdów klienci wzywani są do poszczególnych stanowisk zgodnie z kolejnością pobranych biletów, po wezwaniu przez pracownika.
Urząd pracuje w zwykłych godzinach.
Lista telefonów dostępna w zakładce KONTAKT.
Informujemy, że bezpłatna pomoc prawna i poradnictwo obywatelskie na terenie powiatu odbywa się w formie zdalnej, w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę klientów, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Osoby zainteresowane uzyskaniem nieodpłatnej pomocy, proszone są o kontakt telefoniczny, pod numerem telefonu: 44 / 685-89-25, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem: starostwo@radomszczanski.pl. W celu dokonywania rezerwacji terminu porady można również skorzystać ze strony: www.np.ms.gov.pl.